Švýcarsko 06/21 - obytňák

03.07.2022

Návštěva Švýcarska je v rámci velké dovolené - viz. dokaz: Trip 9.6 - 8.7.2022 Chorvatsko - Slovinsko - Itálie - Švýcarsko - ČR

18. den - kemp Silvaplana. Vyhlášené místo pro Kitery a windsurfery. Takže celý den trávíme u vody. Je tu hezké zázemí pro děti - dětské hřiště. Jezdíme na windusrfu. Hodně tu fouká. Je to zážitek. Odpoledne navštěvujeme St. Moritz. Uděláme se procházku kolem jezera.

19. den - další zastávka Bad Ragas. Jdeme pěšmo k soutězce Taminaschlucht. Dá se jít pěšky a nebo autobusem. Ve Švýcarsku je vše hodně drahé. Cesta je cca 4km dlouhá. Autobus vy vyšel na 600,-Kč/jedna jízda. Vlastně jsme chtěli vidět Švýcarskou přírodu - jdeme pěšky! Večer z parkoviště přejíždíme na stellplatz, dle park4nigt - Bad Ragaz 50-lanovka Pizol. Super místo na jednu noc, voda k dispozici.

20. den přejíždíme do městečka Appenzell. Veškeré přejezdy ve Švýcarsku jsou jedním slovem nádhera. Ty výhledy. Pastva pro oči. Parkujeme, dle park4nigt: Appenzell 1. Malebné horské městečko. Jsme rádi, že jsem ho neminuli.

21. den -St. Gallen - městečko. Doporučujeme navštívit. Krásné městečko. Určitě nevynechejte opatství St. Gallen. Jedním slovem krása.

22. den - poslední den ve Švýcarsku. Přejíždíme do malovaného městečka Stein am Rhein. Parkujeme dle park4nigt: Stein am Rhein, 6 Oehningerstrasse. Nejsme tu přes noc, ale pouze na pár hodin. Procházíme městečko. Bude se vám tajit dech. Místní náměstí je považováno za nejhezčí náměstí ve Švýcarsku. Říkáme si, že drahého švýcarska bylo dost a přejiždáme směr ČR. Další zastávka je někdy v noci Lipno.